Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/27890

Effect of price-discount distribution in multi-unit price promotions on consumers' willingness to pay, sales value, and retailers' revenue
Faiçal, Akaichi; Nayga, Rodolfo M.; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Aspectes econòmics
Consumers' preferences
EXPERIMENTAL AUCTIONS
DECISION-MAKING
PERCEPTIONS
MODEL
ADVERTISEMENTS
SEGMENTATION
INTENTIONS
PRODUCTS
IMPACT
COUPON
Consumidors -- Conducta
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Faiçal, Akaichi; Nayga, Rodolfo M.; Gil Roig, José María
Seppa, Laila; Latvala, Terhi; Faiçal, Akaichi; Gil Roig, José María; Tuorila, Hely
Gil Roig, José María; Angulo, Ana María; Zapata, Héctor O.