To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/27398
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada III |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. TN - Grup de Recerca en Teoria de Nombres |
dc.contributor.author | Alsina Aubach, Montserrat |
dc.date | 2014 |
dc.identifier.citation | Alsina, M. Com explicar un sistema CLIL: un model dinàmic newtonià. A: Higher Education Perspectives on CLIL. "Higher Education perspectives on CLIL". Vic: 2014, p. 243-255. |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/27398 |
dc.language.iso | cat |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües |
dc.subject | English language--Technical English--Study and teaching |
dc.subject | CLIL |
dc.subject | Anglès tècnic--Ensenyament |
dc.title | Com explicar un sistema CLIL: un model dinàmic newtonià |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |