Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/27398

Com explicar un sistema CLIL: un model dinàmic newtonià
Alsina Aubach, Montserrat
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada III; Universitat Politècnica de Catalunya. TN - Grup de Recerca en Teoria de Nombres
En la implementació del CLIL a l’educació superior, apart d’estudis sobre el nivell de l’estudiantat i la disponibilitat del professorat, i de l’elaboració de material educatiu interdisciplinari, el repte actual és aconseguir que s’involucrin activament en CLIL els professors de contingut d’un ventall ampli de disciplines. En aquesta comunicació es presenten les bases d’un model per un sistema CLIL, utilitzant la dinàmica newtoniana. Pot ser un model interessant i plausible en un context universitari científic i tecnològic, on fins ara el CLIL s’ha implementat només lleugerament.
Peer Reviewed
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües
English language--Technical English--Study and teaching
CLIL
Anglès tècnic--Ensenyament
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Heras Cisa, F. Xavier de las; Lao Luque, Concepción; Fortuny Santos, Jordi; Alsina Aubach, Montserrat
Alsina Aubach, Montserrat; Argelaguet Isanta, María Rosa; Vicente Rodrigo, Jesús; Martínez Teixidor, Inmaculada