dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Muñoz Roca, María |
dc.contributor.author |
Roca Sabanés, Lucia |
dc.date.accessioned |
2015-04-16T11:32:56Z |
dc.date.available |
2015-04-16T11:32:56Z |
dc.date.created |
2015-01 |
dc.date.issued |
2015-04-16 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/249000 |
dc.format.extent |
86 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Màrqueting personal |
dc.subject.other |
Inserció laboral |
dc.title |
Marca personal: definir mi marca personal para diferenciarme en el mundo laboral |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
En aquesta feina es coneixeran diferents tècniques i eines de auto coneixement per portar a terme la marca personal. Dintre de la marca personal, es desenvoluparan diversos punts importants per crear una marca potent i segura. El objectiu final serà crear la millor versió de mi mateixa, amb les meves pròpies fites, per vendre-la al mon laboral i així fer de la meva passió el meu treball e inspirar als demés per que segueixin el seu camí. |