dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Freire Sánchez, Alfonso, |
dc.contributor.author |
Mas León, Nil |
dc.date.accessioned |
2015-04-16T10:54:47Z |
dc.date.available |
2015-04-16T10:54:47Z |
dc.date.created |
2015-01 |
dc.date.issued |
2015-04-16 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/248997 |
dc.format.extent |
79 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Publicitat |
dc.subject.other |
Màrqueting |
dc.subject.other |
Multimèdia interactius |
dc.subject.other |
Comunicació en màrqueting |
dc.title |
La marca como agente creador de contenido multiplataforma transmedia: la transformación de Red Bull |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
En els últims anys la comunicació ha evolucionat a causa de la digitalització de la societat i l'aparició de múltiples plataformes socials. Per això, aquesta investigació busca analitzar com ha canviat l'entorn comunicatiu, fins a quins nivells ha afectat això a les marques i als consumidors prenent com a punt central d'aquest projecte la transmedialitat, les seves característiques i les seves funcions. A més, analitzarem tots aquests canvis aplicant els coneixements teòrics a la campanya Red Bull Stratos, que per a molts va marcar un abans i un després en la història del màrqueting de continguts. |