Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/64688

De què serveix l'assignatura de plàstica?
Vieta i Pascual, Eduard, 1963-; Colom, Francesc, 1971-; Bueno i Torrens, David, 1965-; Redolar Ripoll, Diego; Bufill, E.; Sànchez, Xaro
Universitat de Barcelona
Per molts estudiants, la plàstica és una asignatura menor, de les denominades fàcils i poc rellevants del currículum. Tanmateix, diversos estudis científics demostren que aprendre utilitzant "estratègies artístiques" millora significativament el rendiment acadèmic de la resta de les assignatures no artístiques. Però perquè funcioni, l'art ha de passar a un primer pla com a eina de feina i de transmissió de la informació. No es tracta només d'ensenyar a dibuixar, pintar o modelar durant una estona a la setmana, sinó d'utilitzar aquestes habilitats en qualsevol altra assignatura.
Art
Estimulació del cervell
Aprenentatge
Cervell
Beneficis
Art
Brain stimulation
Learning
Brain
Profit
(c) La Vanguardia Ediciones, 2012
info:eu-repo/semantics/contributionToPeriodical
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
La Vanguardia Ediciones
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Vieta i Pascual, Eduard, 1963-; Colom, Francesc, 1971-; Bueno i Torrens, David, 1965-; Redolar Ripoll, Diego; Bufill, Enric; Sànchez, Xaro
Bueno i Torrens, David, 1965-; Bufill, E.; Colom, Francesc, 1971-; Redolar Ripoll, Diego; Sánchez, Xaro; Vieta i Pascual, Eduard, 1963-
Bueno i Torrens, David, 1965-; Bufill, E.; Colom, Francesc, 1971-; Redolar Ripoll, Diego; Sánchez, Xaro; Vieta i Pascual, Eduard, 1963-
Bueno i Torrens, David, 1965-; Bufill, E.; Colom, Francesc, 1971-; Redolar Ripoll, Diego; Sánchez, Xaro; Vieta i Pascual, Eduard, 1963-
Bueno i Torrens, David, 1965-; Bufill, E.; Colom, Francesc, 1971-; Redolar Ripoll, Diego; Sánchez, Xaro; Vieta i Pascual, Eduard, 1963-