Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/25613

RAMS Analysis of a train brake interface module;
Análisis RAMS de un módulo de interfaz ferroviario;
Anàlisis RAMS d'un mòdul d'interfície de fre ferroviari
Alvarez Sabate, Alejandro
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Electrònica; Silva Martínez, Fernando; Osorio Pérez, Enrique
El proyecto consiste en el análisis y validación de una tarjeta electrónica, componente de un sistema de seguridad ferroviario embarcado.
[ANGLÈS] RAMS is the acronym for Reliability, Availability, Maintainability and Safety and it is related to various features of technical systems. It is used in many different application areas usually in pursuit of product certification (especially for safety-related equipment) in order to prove compliance with regulations requiring certain design and procedure methodologies. In the railway industry, railway RAMS is intended to achieve a defined level of rail traffic in a given time, safely. One of the procedures involved in the attainment of RAMS deals with hardware failures management, especially random failures when electronic devices are considered. This thesis shows typical tools aimed at assessing random faults of an electronic system laying in a railway environment as well as results interpretation and possible measures to counteract failure effects. This thesis is mainly oriented towards safety requirements achievement with additional final suggestions to fit the system into different levels of safety demand.
[CASTELLÀ] RAMS es el acrónimo de Reliability (fiabilidad), Availability (disponibilidad), Maintainability (mantenibilidad) y Safety (seguridad). Este concepto está relacionado con varias características de los sistemas técnicos y es ampliamente usado en distintos ambientes. Habitualmente su uso está orientado a la certificación de productos (especialmente de equipos de seguridad), lo cual requiere el cumplimiento de ciertos métodos de diseño y desarrollo definidos en específicas normas. Concretamente, en el sector ferroviario, el uso de RAMS pretende alcanzar de manera segura un cierto nivel de tráfico ferroviario en un tiempo determinado. Uno de los elementos que influyen el porvenir de un plan enfocado a RAMS está relacionado con el control de los fallos hardware, concretamente con los fallos aleatorios propios de los sistemas electrónicos. Esta tesis muestra el uso de herramientas cuyo objetivo principal es evaluar los fallos aleatorios ocurridos en un módulo electrónico ferroviario, así como una posterior interpretación de resultados y posibles medidas para contrarrestar los efectos de dichos fallos. El marco de trabajo está definido principalmente sobre el cumplimiento de requisitos de seguridad con distintas propuestas concluyentes para poder adaptar el Sistema a entornos más hostiles.
[CATALÀ] RAMS és l’acrònim de Reliability (fiabilitat), Availability (disponibilitat), Maintainability (mantenibilitat) i Safety (seguretat). Aquest concepte està relacionat amb diverses característiques dels sistemes tècnics i és àmpliament utilitzat en diferents entorns. Habitualment, el seu ús està orientat a la certificació de productes (especialment d’equips de seguretat), fet que requereix el compliment de certs mètodes de disseny i desenvolupament definits en normes específiques. Concretament, en el sector ferroviari, l’ús de RAMS té com a objectiu l’obtenció d’un cert nivell de transit ferroviari en un temps determinat i de forma segura. Un dels elements que influeixen un pla enfocat a RAMS està relacionat amb el control de fallides de tipus hardware, concretament amb les fallides de caire aleatori pròpies dels sistemes electrònics. Aquesta tesi mostra l’ús d’eines que tenen per objectiu avaluar els errors aleatoris que succeeixen en un mòdul ferroviari de tipus electrònic, així com una posterior interpretació de resultats y possibles mesures per tal de contrarestar-ne els efectes. D’altra banda, el marc de treball definit es basa principalment en el compliment de requisits de seguretat, amb algunes propostes concloents que simulen la capacitat de poder adaptar el sistema a entorns més hostils.
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria electrònica
Accidents -- Prevention
certification
electronycs
reliability
railway
Certificación
electrónica
fiabilidad
ferrocarriles
Certificació
Ferrocarrils
Fiabilitat
Accidents -- Prevenció
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document