Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/26674
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Química |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. TERFIQ - Grup de Termodinàmica i Fisico-Química |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. SETRI - Grup de Tècniques de Separació i Tractament de Residus Industrials |
dc.contributor.author | Cadenato Matia, Ana María |
dc.contributor.author | Martínez Martínez, María del Rosario |
dc.date | 2010 |
dc.identifier.citation | Cadenato, A.; Martinez, M. El puzzle como actividad de evaluación en el aula en grupos numerosos. A: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació. "VI CIDUI: Nous espais de qualitat en l'educació superior: una anàlisi comparada i de tendències= Nuevos espacios de calidad en la educación superior: un análisis comparado y de tendencias= New areas of quality in higher education: a comparative and trend analysis: resums= resúmenes= abstracts: Barcelona, 30/06/2010-02/07/2010". Barcelona: Institut de Ciències de l'Educació (ICE), 2010, p. 1-20. |
dc.identifier.citation | 978-84-8458-339-4 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/26674 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Institut de Ciències de l'Educació (ICE) |
dc.relation | https://renoir.upc.es/ice/cidui_gestor/prop_llegir_public.php?idioma=cast&any=2010&id=173 |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge |
dc.subject | Enginyeria industrial -- Ensenyament |
dc.title | El puzzle como actividad de evaluación en el aula en grupos numerosos |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |