dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Electrònica |
dc.contributor |
Herrera Expósito, Jordi |
dc.contributor.author |
Llorente Lucía, Elena |
dc.date |
2014-02 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/25460 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Automàtica i control |
dc.subject |
Railroads driving -- Automation |
dc.subject |
Automatic control -- Computer simulation |
dc.subject |
Ferrocarrils -- Conducció -- Automatització |
dc.subject |
Control automàtic -- Simulació per ordinador |
dc.title |
Disseny d’un test bench per la simulació funcional d’un sistema ferroviari |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
En els darrers anys hi ha hagut una evolució molt important en el mitjans de transport, no
només en el camp de vehicles elèctrics, sinó també en el món de la conducció automatitzada.
Aquest projecte consisteix en el disseny d’un banc de proves per poder fer tests de validació d’una nova generació de trens automàtics.
El document consta de tres parts diferenciades: anàlisi i comparació, disseny i viabilitat.
En primer lloc, s’ha fet una recerca d’informació del components necessaris per a la creació del banc, tenint en compte els requisits a nivell elèctric i electrònic que han de complir.
En segon lloc, s’ha fet un estudi del disseny, juntament amb una descripció detallada dels elements que conformen el banc de proves i la seva interconnexió.
Finalment, s’ha valorat la viabilitat del projecte tenint en compte l’impacte ambiental i el pressupost real que comporta.
Així doncs, aquest projecte contribuirà a millorar la seguretat en la conducció automatitzada i permetrà a les empreses del món ferroviari profunditzar en aquest tipus de conducció i avançar cap a futures línies d’acció. |