To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/25442
dc.contributor | Danmarks tekniske universitet |
---|---|
dc.contributor | Schramm, Jesper |
dc.contributor.author | Alegret Nadal, Guillem |
dc.date | 2013 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/25442 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.publisher | Denmarks Tekniske Universitet |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Motors::Motors dièsel |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Desenvolupament humà i sostenible::Degradació ambiental::Contaminació atmosfèrica |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Física::Física de fluids::Flux de fluids |
dc.subject | Diesel motor exhaust gas -- Computer simulation |
dc.subject | Fluid dynamics |
dc.subject | Motors dièsel -- Gas d'escapament -- Simulació per ordinador |
dc.subject | Dinàmica de fluids |
dc.title | Methods for modeling the dynamic mass flows in a large two-stroke diesel engine with EGR |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |