To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/26590
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada I |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GRHCT - Grup de Recerca d'Història de la Ciència i de la Tècnica |
dc.contributor.author | Massa Esteve, Maria Rosa |
dc.date | 2014-09 |
dc.identifier.citation | Massa, M. Historical activities in the mathematics classroom: Tartaglia's Nova Scientia (1537). "Teaching innovations", Setembre 2014, vol. 27, núm. 3, p. 114-126. |
dc.identifier.citation | 0352-2334 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/26590 |
dc.language.iso | eng |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística |
dc.subject | History of mathematics |
dc.subject | Matemàtica -- Història |
dc.subject | Matemàtica -- Ensenyament |
dc.title | Historical activities in the mathematics classroom: Tartaglia's Nova Scientia (1537) |
dc.type | info:eu-repo/semantics/submittedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract |