Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/10109

Anàlisi de la imatge turística projectada a través del cinema: el cas de Barcelona
Sanz Utset, Paula
Camprubí Subirana, Raquel; Universitat de Girona. Facultat de Turisme
L’objectiu principal d’aquest estudi és explorar el rol del cinema com a generador d’imatge de la destinació turística. El cinema és capaç de promoure, confirmar i reforçar les imatges, les opinions i la identitat d’una destinació de manera molt poderosa
The main objective of this study is to explore the role of cinema as a generator of tourist destination image. The film is able to promote, enhance images, as well as the opinions and identity of a destination so powerful
Turisme i cinematografia -- Catalunya -- Barcelona
Tourism and motion pictures -- Catalonia -- Barcelona
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Mostrar el registro completo del ítem