dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Construccions Arquitectòniques II |
dc.contributor |
Batlle Beltran, Marta |
dc.contributor.author |
Vergé Solsona, Jordi |
dc.contributor.author |
Vicente Martínez, Albert |
dc.date |
2014-07 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/25244 |
dc.language.iso |
eng |
dc.language.iso |
spa |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses |
dc.subject |
Feasibility studies |
dc.subject |
New business enterprises |
dc.subject |
Empreses -- Creació -- Catalunya -- Barcelona |
dc.subject |
Gestió de projectes -- Planificació |
dc.subject |
Estudis de viabilitat -- Projectes |
dc.title |
Estudi i anàlisi de viabilitat per la implantació d’un negoci de venta on-line i lloguer d’espais i serveis dedicats al automòbil |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
El següent projecte presenta l’estudi i anàlisi de la viabilitat d’una empresa
dedicada a la venda de recanvis de vehicles i lloguer d’espais mecànics; tot
utilitzant el canal d’internet com a medi de venta principal.
El projecte contempla diferents les quals es detallen a continuació per tal
d’intentar-lo fer el més global possible a més de crear-lo com un projecte
totalment real i factible.
S’ha realitzat un estudi d’implantació per tal de definir el lloc òptim per la seva
implantació atenent a totes les variables que defineixen l’entorn. Una vegada
analitzada la situació optima atenent a consideracions de públic potencial i
factors econòmics, també s’ha fet una definició bàsica de les necessitats que ha
de complir l’edifici.
S’ha complimentat amb un estudi de marketing mitjançant el qual s’ha aprofundit
en un estudi profund i totalment real de la competència actual existent durant la
execució del projecte.
Per finalitzar s’ha presentat un pla econòmic-financer també molt acurat el qual
contempla totes les variables possibles de cara a obtenir un estudi realment
fiable i útil amb el qual poder prendre decisions.
Atenent a que el projecte està basat en la venda web, també s’ha definit les
necessitats que hauria de complir la nostre web de venda així com realitzar una
primera maqueta de la mateixa. |