Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/25276

Model de programació lineal entera i mixta per la integració del cost en publicitat i el preu de venda dels productes en la planificació agregada de la producció
Rodríguez Núñez, Alejandro
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Lusa García, Amaia
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d’operacions::Anàlisi de processos de negoci i de fabricació
Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Investigació operativa::Programació matemàtica
Industrial management -- Linear programming
Costs, Industrial -- Mathematical models
Product management -- Mathematical models
Production planning -- Mathematical models
Industrial productivity
Empreses -- Direcció i administració -- Programació lineal
Costos de producció -- Models matemàtics
Gestió de productes -- Models matemàtics
Producció -- Planificació -- Models matemàtics
Productivitat industrial
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Rodríguez Núñez, Alejandro