To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/10069

La Prefijación negativa en el aula de E/LE: propuesta didáctica
Arnal Aznar, Ana
Pujol Payet, Isabel; Universitat de Girona. Departament de Filologia i Filosofia
Este trabajo es una reflexión sobre la importancia de enseñar diferentes procesos morfológicos en el aula de español como lengua extranjera. Se centra, en particular, en la morfología derivativa, concretamente en la prefijación negativa
This work is a reflection on the importance of teaching different morphological processes in the classroom of Spanish as a foreign language. It focuses in particular on the derivational morphology, specifically in the negative prefixes
Gramàtica comparada i general -- Sufixos i prefixos
Grammar, Comparative and general -- Suffixes and prefixes
Castellà -- Sufixos i prefixos
Spanish language -- Suffixes and prefixes
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters