Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/246594

“Punt i seguit” : un programa d’intervenció
Dinamització i construcció d’una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professionals de l’educació musical
Gordo, Carla; Parladé, Sara; Huertas, Anna
Escola Superior de Música de Catalunya; Duque, Javier
13-02-2015
78 - Música
Música -- Ensenyament
Professors de música
Jornades de Pedagogia Musical (2es : 2012 : Barcelona)
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
196 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format Descripció
PF_Punt i seguit.pdf 8.433 MB PDF Projecte final

Mostra el registre complet del document