Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2099.1/25094

Millora de la intersecció entre les carreteres BV-6001 i BV-6002 a Malgrat/ Palafolls
Bermúdez Badia, Marina
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori; Aceña Ramos, Valentin
L’àmbit del present projecte és la intersecció de la carretera BV-6001 amb la carretera BV- 6002 en els límits dels termes municipals de Malgrat de Mar i Palafolls, a la comarca del Maresme. Actualment la BV-6001 es la carretera principal d’enllaç entre las poblacions de Malgrat de Mar i Palafolls. A l’encreuament neix la carretera BV-6002 que connecta amb la B-682. Tant la BV-6001 com la B-682 desemboquen en el N-II en direcció Barcelona. Per aquest motiu es tracta d’un punt de tr{nsit intens en hores puntes. Degut a les dolentes condicions actuals de la intersecció, en quant a falta de visibilitat, perillositat existent, inexistència d’accessos al equipaments que l’envolten així com a parades d’autobús, i falta de connexió entre els dos municipis en aquest punt, es projecta la construcció d’una rotonda hipòdrom a nivell, a la intersecció de les carreteres BV-6001 i BV-6002. L’objecte de l’estudi és la millora de la intersecció entre al BV-6001 i la BV-6002,entre els límits de Palafolls i Malgrat de Mar, situat a la comarca del Maresme. La comarca del Maresme treballa fonamentalment en el sector secundari (47,3%), però amb una tendència a la puja del sector terciari (46,4%) i una pèrdua relativa del sector primari (6,3%). Malgrat la reculada de l'activitat agrícola, el Maresme és la comarca on es practica l'agricultura més intensiva de Catalunya. La indústria es localitza principalment als municipis de El Masnou, Mataró, Palafolls, Pineda de Mar i TorderaEl ràpid creixement de les poblacions de la rodalia de Barcelona, juntament amb el dinamisme econòmic de la comarca, ha fet que les indústries que es trobaven integrades en les poblacions haguessin de traslladar-se a les zones destinades a aquest fi, perquè causaven molèsties a la població i tenien dificultats d’accessibilitat, comunicació i transport de mercaderies associades a la seva ubicació. Un del polígons amb més mancances respecte a l’adequació de les infraestructures és el de Palafolls. Palafolls es troba entre els municipis de Blanes, Tordera i Malgrat de Mar. El municipi es constitueix del següents barris: Barri Santa Maria, Barri Sant Lluís, Barri Sant, Mas Carbó, Mas Reixac i les Ferreries. Té una superfície de 16.47 km2 i una població 8.773 habitants (2010). Es troba a una altitud de 16 msnm. Es tracta d’un municipi amb molta activitat agr{ria. En els últim anys s’ha potenciat l’activitat industrial química farmacèutica.Malgrat de Mar és un municipi del Maresme amb una superfície de8.9 km2i una població de 18.596 habitants (2010). Es troba a una altitud de 4msnm i es troba a 60 km de Barcelona. Es tracta d’un municipi amb activitat agrària i industria tèxtil, afegit a la activitat turística per la seva costa, té 7 km de platja. Els dos municipis comparteixen la carretera BV-6001 que enllaça des de la N-II fins la desembocadura del Tordera. Per tant es tracta d’una via amb força tr{nsit, degut a l’alta producció industrial de la comarca. D’altra banda la BV-6002 es una carretera que creua Palafolls, fent de nexe d’unió amb la Bv-6001 i la B-682 que també s’enllaça amb la N-II fins a Sant Feliu de Guixols per la costa
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport per carretera
Roads
Carreteres
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats