To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/25066

Aplicatiu de Market Basket Analysis per a una botiga virtual
Larrubia Cao, Jose María
Aluja Banet, Tomàs
El projecte consisteix en l estudi, disseny i implementació d una aplicació de MBA (Anàlisi de la cistella de la compra), on es calculen i generen les regles d associació d odre 2 (amb un antecedent i conseqüent) donat un suport i confiança mínims. L objectiu és emprar aquestes regles d associació per tal d oferir productes relacionats als clients que fan alguna compra a la botiga virtual. S ha emprat el CMS (Sistema de gestió de continguts) Prestashop, estenent-lo amb un nou mòdul anomenat customerrp que implementa la nova funcionalitat de MBA. També s ha desenvolupat i implementat un entorn de proves, que permet generar comades simulades i gestionar les regles d associació.
Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Estadística matemàtica
Statistics -- Applications
Mineria de dades
Anàlisi de la cistella de la compra
Regles d Associació
Aplicació de comerç electrònic
Estadística matemàtica--Aplicacions
Classificació AMS::62 Statistics::62P Applications
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters