To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/24915

Pla de màrqueting online per a una empresa de restauració
Dozo Rejon, Cristian
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Solé Parellada, Francesc; Cañabate Carmona, Antonio
[CATALÀ] Aquest projecte presenta l'estratègia de màrqueting digital d'una empresa de restauració, basant-se en l'anàlisi que s'ha fet tant de l'empresa com del mercat, i on es recomanen les tàctiques i eines necessàries per aconseguir els objectius de negoci que l'empresa ha plantejat.
[ANGLÈS] This project presents the digital marketing strategy of a hospitality company, based on the analysis of both the company and the market, recommending the tactics and tools that are necessary to achieve the business objectives the company has set.
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
Marketing digital
Restaurants -- Management
sistemes d'informació
empresa de restauració
digital marketing
information systems
hospitality company
Màrqueting digital
Restaurants -- Direcció i administració
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters