To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/24864

Estudio y análisis de nichos de mercado y tecnicas de aplicación para modelos de negocio basados en márquetin de afiliados y publicidad en Internet
Nicolás Gómez, Cristian
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics; Farreres de la Morena, Javier
Aquest projecte pretén estudiar els diferents models de negoci existents a internet, analitzant al detall el model de de pàgines nínxol monetitzades a partir de publicitat i programes d'afiliats. Es descriurà com realitzar una anàlisi de mercat, un estudi de paraules clau i quines estratègies s'han de dur a terme per aconseguir la màxima rendibilitat en el model de negoci de les pàgines nínxol. Així mateix es presentaran les diferents eines i metodologies per implementar i construir un lloc web d'aquestes característiques. Per últim, es verificaran tots els conceptes en un escenari real, mitjançant un cas d'estudi d'una pàgina nínxol que es crearà de forma complementaria a aquesta obra.
Àrees temàtiques de la UPC::Energies
Internet
Internet -- Aspectes econòmics
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters