To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/26099

Professors responding to the new challenges on engineering profession: bringing new values into the classroom
Lobera, Josep; Pérez Foguet, Agustí; Escrigas, Cristina
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada III; Universitat Politècnica de Catalunya. LACÀN - Centre Específic de Recerca de Mètodes Numèrics en Ciències Aplicades i Enginyeria
Àrees temàtiques de la UPC::Desenvolupament humà i sostenible::Cooperació per al desenvolupament::Educació per al desenvolupament
Sustainable engineering
Sustainable development
engineering education
competences
ethics
new teaching methods
Enginyeria sostenible
Desenvolupament sostenible
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Fabregat Fillet, J.
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Stahel, Andri Werner; Cendra Garreta, Jaime; Canadell, Àngels; Cano, Marcel; Bernal, Rolando; Cucina, Manuela; Lazzarini, Boris; Lobera, Josep
Cendra Garreta, Jaime; Stahel, Andri Werner; Canadell, Àngels; Cano, Marcel; Bernal, Rolando; Cucina, Manuela; Lazzarini, Boris; Lobera, Josep
 

Coordination

 

Supporters