Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/39981

Disseny i implementació d'un sistema de control del grau de satisfacció dels clients dels serveis de restauració
Oliver Bestard, Mª Magdalena
Universitat Oberta de Catalunya
Diseño de un sistema de control de la satisfacción a partir de las valoraciones a distintas empresas de restauración emitidas por clientes, inspectores y recopiladas de otras aplicaciones externas, que calcula una puntuación mensual a partir de una fórmula matemática que puede ir variando. Permite realizar consultas estadísticas relacionadas con las distintas valoraciones emitidas y las puntuaciones mensuales.
Disseny d'un sistema de control de la satisfacció a partir de les valoracions a distintes empreses de restauració fetes per clients, inspectors i recopilades d'altres aplicacions externes, que calcula una puntuació mensual a partir d'una fórmula matemàtica que pot anar variant. Permet fer consultes estadístiques sobre les distintes valoracions emeses i les puntuacions mensuals.
From assessments at catering companies issued by customers, inspectors and other external applications, a monthly rating based on a mathematical expression that may be changing is calculated. Provide inquiry statistics related with the assessments issued and monthly ratings.
bases de dades
magatzem de dades
restauració
bases de datos
almacén de datos
restauración
Oracle
databases
datawarehouse
restaurants
Oracle
Oracle
Database design -- TFG
Bases de dades -- Disseny -- TFG
Bases de datos -- Diseño -- TFG
http://www.gnu.org/licenses/gpl.html
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados