To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/39883

2004-2014 Odissea a la xarxa : Una visió de la comunicació d'empresa
Madroñal Miracle, Manel
Universitat Oberta de Catalunya
Aquest estudi analitza els canvi entre 2004 i 2014 de 5 elements clau en els departaments de comunicació de les empreses: la gestió de la reputació corporativa, les relacions amb els mitjans, la comunicació publicitària, les eines i canals propis dels departaments de comunicació i, finalment, els canvis en el rol dels departaments de comunicació i els seus professionals.
Este estudio analiza los cambios entre 2004 y 2014 de 5 elementos clave en los departamentos de comunicación de las empresas: la gestión de la reputación corporativa, las relaciones con los medios, la comunicación publicitaria, las herramientas y canales propios de los departamentos de comunicación y, finalmente, los cambios en el rol de los departamentos de comunicación y sus profesionales.
Bachelor thesis for the Communication program.
reputació en línia
reputación on line
reputation management
relacions públiques
relaciones públicas
public relations
màrqueting
marketing
marketing
Reputation management -- TFG
Reputació en línia -- TFG
Reputación on line -- TFG
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters