To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/24328
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Mecànica |
---|---|
dc.contributor | Ortiz Marzo, José Antonio |
dc.contributor.author | Font Jaumandreu, Marc |
dc.date | 2014-09 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/24328 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Disseny i construcció de vehicles::Automòbils |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Impacte ambiental |
dc.subject | Automobiles--Pneumatic equipment |
dc.subject | Automòbils -- Pneumàtics -- Aspectes ambientals |
dc.title | Estudio de la relación del conjunto neumático-llanta de un automóvil, con el consumo energético y la seguridad vial |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |