Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/25077
Título: | Engineering teaching methods using hybrid technologies based on the motivation and assessment of student's profiles |
---|---|
Autor/a: | Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Valls Dalmau, Francesc; Redondo Domínguez, Ernesto; Climent Ferrer, August; Vicent Safont, Lluís |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I; Universitat Politècnica de Catalunya. ADR&M - Arquitectura, Disseny: Representació i Modelatge |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Edificació -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents -Augmented reality -Building engineering - Teaching -Mobile communication systems -Hybrid visualization -augmented reality -spatial skills -student motivation -mobile learning -mixed methods -Realitat augmentada -Construcció ensenyament -Comunicacions mòbils, Sistemes de |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Artículo - Versión publicada Objeto de conferencia |
Editor: | Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) |
Compartir: |