Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/243771

Athlete endorsement as a marketing strategy: a case study of Nike and Michael Jordan
Masár Vieites, Laura Virginia
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials; Olmo Arriaga, José Luis del,
17-12-2014
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Patrocini
Atletes
Marketing
Nike
Jordan, Michael
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
70 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFG-MASAR-2014.pdf 7.496 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem