Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/243771

Athlete endorsement as a marketing strategy: a case study of Nike and Michael Jordan
Masár Vieites, Laura Virginia
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials; Olmo Arriaga, José Luis del,
Les empreses intenten obrir mercats nous constantment, aconseguint atraure nous clients objectiu i augmentar el reconeixement de la marca. Aquest treball investiga el cóm i per què el patrocini d'atletes, per a que aquests representin els productes d'una empresa, ja que és una eina cada vegada més àmplia i popular en el màrqueting mix de les empreses. Michael Jordan, un estel retirada de bàsquet, ha rebut molta atenció dels mitjans publicitaris i ha representat sota patrocini a diversos productes. Especialment el seu contracte de patrocini amb Nike, Inc. s'ha convertit en un excel·lent cas d'estudi per analitzar la tendència actual que suposa patrocinar atletes en el mercat internacional. Els resultats d'aquest cas d'estudi ajuden a entendre els factors que poden influir en èxit de les empreses quan decideixen patrocinar a un atleta com a part de la seva estratègia de màrqueting.
2014-12-17
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Patrocini
Atletes
Marketing
Nike
Jordan, Michael
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
70 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFG-MASAR-2014.pdf 7.496 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters