dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Andreu Domingo, David, |
dc.contributor.author |
Cabaní Vacarisas, Ignacio |
dc.date.accessioned |
2014-12-17T12:32:38Z |
dc.date.available |
2014-12-17T12:32:38Z |
dc.date.created |
2014-09 |
dc.date.issued |
2014-12-17 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/243768 |
dc.format.extent |
78 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Informació pública |
dc.subject.other |
Relacions públiques |
dc.subject.other |
Premsa |
dc.subject.other |
Catalunya |
dc.title |
Los pseudoacontecimientos y sus presencia en los medios catalanes |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Aquest Treball Final de Carrera es centra en la comparació dels resultats obtinguts pel Doctor David Andreu a la seva tesi doctoral “ La publicity, els pseudoesdeveniments i la seva presència a la premsa a Catalunya” de 2010 als del 2013. Especialment, pretén comparar l’evolució del principals mitjans escrits catalans en quant a la presència de publicity. El treball està compost per una introducció i dos parts; una teòrica en la que s’analitzen els elements principals de la publicity i, en concret, dels pseudoesdeveniments; i una part pràctica enfocada en la comparació de les dades del Doctor amb les dades obtingudes al 2013. A partir de l’anàlisi plantejat, s’extrauran una sèrie de conclusions sobre com els mitjans es veuen afectats pels pseudoesdeveniments, on i perquè. |