Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/243483

Brand ideas: narrar historias mediante la vida de la marca. ¿Cómo se generan los conceptos creativos que otorgan significado y forma a las marcas?
Jiménez Ramírez, Ignacio
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Freire Sánchez, Alfonso,
2014-12-10
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Construcció de marca (Màrqueting)
Productes de marca
Creativitat
Posicionament (Publicitat)
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
78 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC_Jiménez_Ramírez_2014.pdf 18.50 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters