Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/24157
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació |
---|---|
dc.contributor | Pelechano Gómez, Núria |
dc.contributor.author | Fuentes Paredes, Carlos |
dc.date | 2014-11-27 |
dc.identifier.citation | 100727 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/24157 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Vídeo digital |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Infografia |
dc.subject | Graph theory |
dc.subject | Three-dimensional display systems |
dc.subject | Hierarchical path finding |
dc.subject | path planning |
dc.subject | crowd simulation |
dc.subject | navigation meshes |
dc.subject | HPA* |
dc.subject | Recast |
dc.subject | A* |
dc.subject | Shortest path search |
dc.subject | route planning |
dc.subject | graph algorithms |
dc.subject | graph partitioning |
dc.subject | Grafs, Teoria de -- Informàtica |
dc.subject | Visualització tridimensional (Informàtica) |
dc.title | Study and Development of Hierarchical Path Finding to Speed Up Crowd Simulation |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |