To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/24170
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | López Pita, Andrés |
dc.contributor.author | Sánchez López, Verónica |
dc.date | 2014-10 |
dc.identifier.citation | PRISMA-105116 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/24170 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari |
dc.subject | Railroad stations |
dc.subject | High speed trains |
dc.subject | Estacions de ferrocarrils |
dc.subject | Trens d'alta velocitat |
dc.title | Problematica de las estaciones en una linea de alta velocidad |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |