Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/24903
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. ADR&M - Arquitectura, Disseny: Representació i Modelatge |
dc.contributor.author | Redondo Domínguez, Ernesto |
dc.contributor.author | Valls Dalmau, Francesc |
dc.contributor.author | Fonseca Escudero, David |
dc.contributor.author | Navarro Delgado, Isidro |
dc.contributor.author | Villagrasa, Sergi |
dc.contributor.author | Olivares, Adriana |
dc.contributor.author | Peredo, Alberto |
dc.date | 2014 |
dc.identifier.citation | Redondo, E. [et al.]. Educational Qualitative Assessment of Augmented Reality Models and Digital Sketching applied to Urban Planning. A: Technological Ecosystem for Enhancing Multiculturality. "Proceedings TEEM’14 Second International Conference on Technological Ecosystem for Enhancing Multiculturality". Salamanca: ACM Press. Association for Computing Machinery, 2014, p. 447-454. |
dc.identifier.citation | 978-1-4503-2896-8 |
dc.identifier.citation | 10.1145/2669711.2669938 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/24903 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | ACM Press. Association for Computing Machinery |
dc.relation | http://dl.acm.org/ft_gateway.cfm?id=2669938&ftid=1508076&dwn=1&CFID=597592704&CFTOKEN=52817914 |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Sistemes de representació arquitectònica |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Aplicacions de la informàtica |
dc.subject | Augmented reality |
dc.subject | Urban planning |
dc.subject | Educational innovations |
dc.subject | Computer graphics |
dc.subject | Design |
dc.subject | Experimentation |
dc.subject | Human Factors |
dc.subject | Evaluation with augmented reality |
dc.subject | e-learning |
dc.subject | digital skills assessment |
dc.subject | user experience |
dc.subject | motivation |
dc.subject | qualitative assessment |
dc.subject | Realitat augmentada |
dc.subject | Ensenyament - Innovacions |
dc.subject | Urbanisme |
dc.subject | Infografia |
dc.title | Educational Qualitative Assessment of Augmented Reality Models and Digital Sketching applied to Urban Planning |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |