Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/242750

La investigación de mercados, audiencias y estadística
Jauset-Berrocal, Jordi Angel
03-2003
070 - Diaris. Premsa. Periodisme. Ciències de la informació
311 - Estadística
316 - Sociologia. Comunicació
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Audiència
Estadística
Marketing publicitari
Mitjans de comunicació
Audimetria
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
9 p.
info:eu-repo/semantics/bookPart
Universidad de Salamanca
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Investig de mer ... a_ UNIV SALAMANCA_2003.pdf 321.1 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem