dc.contributor |
Soler i Masó, Josep |
dc.contributor |
Poch Garcia, Jordi |
dc.contributor |
Universitat de Girona. Escola Politècnica Superior |
dc.contributor.author |
López Roca, Marc |
dc.date |
2014-09 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10256/9671 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language.iso |
cat |
dc.relation |
Enginyeria Informàtica (EINF) |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Ensenyament assistit per ordinador |
dc.subject |
Internet en l'ensenyament universitari |
dc.subject |
Treball en equip -- Ensenyament assistit per ordinador |
dc.subject |
Computer-assisted instruction |
dc.subject |
Internet in higher education |
dc.subject |
Teams in the workplace -- Computer-assisted instruction |
dc.title |
Noves funcionalitats per desenvolupar el treball en grup a dins de l'ACME |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
La plataforma ACME (Avaluació Continuada i Millora de l’Ensenyament) va ser creada l’any 1998 per un grup de professors del departament d’Informàtica i Matemàtica Aplicada. L’ACME es va concebre com una plataforma d’e-learning, és a dir, un sistema que mitjançant l’ús d’Internet afavorís l’aprenentatge, permeten la interactivitat entre l’alumne i el professor. La creació de la plataforma ACME tenia com a objectiu reduir el fracàs dels alumnes en les assignatures de matemàtiques, però degut a l’èxit que va suposar en aquestes, es va decidir incorporar la metodologia de treball ACME a altres disciplines com la programació, les bases de dades, la química, l’economia, etc. de manera que actualment es poden desenvolupar activitats ACME en moltes disciplines. Actualment l’ACME s’utilitza com a complement a les classes presencials, on el professor exposa de manera magistral els conceptes i resol algun exercici a mode d’exemple, per a que després l’alumne, utilitzant la plataforma ACME, intenti resoldre els exercicis proposats pel professor.L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar l’anàlisi, disseny i implementació de les modificacions necessàries a incorporar a la plataforma ACME per tal de millorar el gestor de grups, els exercicis Excel i finalment permetre el treball en grup. El projecte consta de tres parts: millorar les interfícies del professor i de l’alumne, la millora del exercicis Excel i la resolució d’exercicis en grup |