To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/23487

Plan estratégico de una empresa de distribución de perfumes
Laje Andrés, David
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Martínez Costa, Carme
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d'operacions::Anàlisi de processos de negoci i de fabricació
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Competitivitat i innovació
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió i direcció
Perfumes industry
New products -- Management
Creative ability
Perfumes -- Packaging
Industrial management
Perfums -- Indústria i comerç
Productes nous -- Gestió
Creativitat
Perfums -- Envasament
Empreses -- Direcció i administració
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters