To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/23440
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Espona Dones, Margarida |
dc.contributor.author | Trulls Medina, Carmen |
dc.date | 2014-06-25 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/23440 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents |
dc.subject | Mathematics -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Proporció Àuria |
dc.subject | Proporció Divina |
dc.subject | Matemàtiques |
dc.subject | Euclides |
dc.subject | Fibonacci |
dc.subject | pentagrama |
dc.subject | pentàgon |
dc.subject | Matemàtica -- Educació Secundària Obligatòria |
dc.title | Treball multidisciplinari a l’ aula a l’entorn de la proporció àuria |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |