dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
dc.contributor |
Robusté Antón, Francesc |
dc.contributor |
Lannér, Gunnar |
dc.contributor.author |
Faura Pugés, Ignasi |
dc.date |
2012-11-20 |
dc.identifier.citation |
DOCUMENTUM-0b004e218053fe74 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/23379 |
dc.language.iso |
eng |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Tipologies d’edificis |
dc.subject |
Shopping centers |
dc.subject |
Centres comercials |
dc.title |
Accessibility evaluation of Kungsmässan shopping centre (Kungsbacka municipality, Sweden) with traffic simulation |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
Kungsbacka és un municipi situat aproximadament a 30 km al sud de Göteborg, la segona ciutat més gran de Suècia. Degut a la connexió de les ciutats costaneres occidentals mitjançant l´autopista E6, es produeix un gran volum de trànsit que segons les autoritats encara serà incrementat en un futur pròxim. Kungsmässan és un gran centre commercial de Kungsbacka. Actualment, només hi ha una entrada per vehicles motoritzats que correspon a una intersecció en T semaforitzada. Com a conseqüència, les autoritats locals han proposat la millora de la seva d´accessibilitat amb dues entrades i diverses rotondes enlloc dels semàfors. La finalitat d´aquesta Tesina és quantificar els beneficis de la posada en escena de la proposta, elaborada per l´empresa Norconsult AB, comparant-la amb la situació actual, sent factible llavors l´acceptació o rebuig del projecte. VISSIM 5.40 és el software utilitzat per dur a terme la simulació de trànsit que juntament amb l´ajuda de MS Excel i de l´AutoCAD 2011, avaluaran els resultats obtinguts de la modelització. Els resultats d´aquesta Tesina mostren que la proposta de millora, excepte per uns pocs casos en el major volum de trànsit, pot manejar d´una manera més efficient la demanda dels usuaris. En termes generals i després de ponderar els paràmetres de sortida pel nombre de vehicles que circulen en cada cas, la proposta resulta obtenir una valoració de 6.9/10 si la situació actual és valorada un 5/10. |