To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/59070
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Sánchez-Valverde Visus, Carlos |
dc.date | 2009-07-01 |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/59070 |
dc.format | 14 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/186880/241547 |
dc.relation | Temps d'Educació, 2009, num. 37, p. 87-100 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Universitat de Barcelona, 2009 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.subject | Normalització |
dc.subject | Educació social |
dc.subject | Infància |
dc.subject | Història de l'educació |
dc.subject | Standardization |
dc.subject | Social education |
dc.subject | Childhood |
dc.subject | History of education |
dc.title | Frederic Godàs i l"educació social: les intuïcions d"un precursor de la normalització |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |