Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/24407

L'educació per al Desenvolupament a les Enginyeries: un instrument per treballar la sostenibilitat.
Pérez Foguet, Agustí
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada III; Universitat Politècnica de Catalunya. GRECDH - Grup de Recerca en Cooperació i Desenvolupament Humà
En aquest article es presenta el programa d’educació per al desenvolupament (EpD) impulsat des de l’Escola de Camins de la Universitat Politècnica de Catalunya durant el període 1999-2002. L’EpD es un dels instruments de la cooperació al desenvolupament, i, tot i tenir punts en comú, està degudament diferenciat de les accions de sensibilització. Històricament, les organitzacions no governamentals han estat les principals impulsores d’activitats d’EpD. El programa aquí presentat es un bon exemple de com es pot implicar un centre docent universitari en aquest àmbit. Cal destacar que l’experiència d’apropar la realitat del sud a l’estudi de les enginyeries s’apunta com un instrument d’especial rellevància per a treballar la sostenibilitat tant des d’una perspectiva local com global, donant peu a incorporar altres línies d’educació en valors com la pau i la multiculturalitat
Àrees temàtiques de la UPC::Desenvolupament humà i sostenible
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
Sustainable development -- Study and teaching (Higher)
Desenvolupament sostenible -- Ensenyament universitari
Artículo - Borrador
info:eu-repo/semantics/bookPart
Dept Medi Ambient, Generalitat Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem