Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/23095

Anàlisi de les decisions en una Demand Side Platform per a Real Time Bidding
Masachs Gonzalez, Marta
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Mateo Doll, Manuel
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria de la telecomunicació::Radiocomunicació i exploració electromagnètica::Comunicacions mòbils
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Informàtica teòrica::Algorísmica i teoria de la complexitat
Cellular telephones
Telemarketing
Marketing -- Mathematical models
Algorithms
Consumer behavior
Telèfon mòbil
Telemàrqueting
Màrqueting -- Models matemàtics
Algorismes
Consumidors -- Conducta
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem