Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/24322

¿Pueden las nuevas tecnologías contribuir a la reducción de los costes de la docencia universitaria profesional de postgrado?
Rajadell Carreras, Manuel; Garriga Garzón, Federico
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. AS3 - Estadística Aplicada i Ciències Socials
This work has been exhibited the way to reduce the costs of a professional master's degree, reducing the class sessions through a material in format text and educational videos of homemade. The cost reduction is a key factor to ensure the survival of this type of training. Trying not to validate any model or contrasting theory, this paper presents the limitations of foresight not based on the scientific method.
Peer Reviewed
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
Learning, Method of
Streaming video
Material didàctic -- Ensenyament universitari
Vídeo en l'ensenyament
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/bookPart
Asociación Española de Psicología Conductual
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Garriga Garzón, Federico; Rajadell Carreras, Manuel; García-Almiñana, Daniel; Suñé Torrents, Albert; Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Algaba Joaquín, Inés María; Albareda Sambola, Maria; Salán Ballesteros, Maria Núria; Amante García, Beatriz; Enache, Cristina Mihaela; Bravo Ibarra, Edna Rocío
Rajadell Carreras, Manuel; Garriga Garzón, Federico
Rajadell Carreras, Manuel; Garriga Garzón, Federico