To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/22862
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Yúfera Gomez, José Manuel |
dc.contributor.author | Yebra Pérez, Jaume |
dc.date | 2013-06-27 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/22862 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes |
dc.subject | Problem-based learning |
dc.subject | Problem Based Learning |
dc.subject | PTT |
dc.subject | PQPI |
dc.subject | Motivació |
dc.subject | Metodologia docent |
dc.subject | Aprenentatge Basat en Problemes |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes |
dc.title | Adaptació de l’Aprenentatge Basat en Problemes (ABP) als PQPI |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |