Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/22845

Els jocs d’atzar ¿qüestió de sort o de matemàtiques?: una manera atractiva d’explicar la probabilitat a l’educació secundària
Rodríguez Borrego, Juan José
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Cabrera Beán, Margarita Asuncion
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
Gambling
Mathematics -- Study and teaching (Secondary)
Probabilities -- Study and teaching (Secondary)
Matemàtiques
Probabilitat
Desafecció de l’alumnat
Motivació i interès
Materials docents
Captar l’atenció
Currículum secundària
Aprenentatge significatiu
Innovació docent
Utilitat matemàtiques
Connexió amb el món real
Jocs d'atzar
Matemàtica -- Educació Secundària Obligatòria
Probabilitats -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem