To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/22864
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | López Pita, Andrés |
dc.contributor.author | Batlles Corominas, Lleo |
dc.date | 2014-07-15 |
dc.identifier.citation | PRISMA-93162 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/22864 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari |
dc.subject | High speed trains |
dc.subject | Trens d'alta velocitat |
dc.title | Incidencia de la tipología de ramas de alta velocidad en la inversion de una nueva línea |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |