Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/22830

Aerodynamics of Rotor in Confined ENvironment (ARChEaN)
García Magaña, Cristian
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Mecànica de Fluids; Torres Cámara, Ricardo; Prothin, Sebastien; Jardin, Thierry
El terme “drone” fa referència a una aeronau, autònoma o semiautònoma, sense cap pilot a bord. El vol està controlat mitjançant control remot des de terra o bé de manera autònoma per un sistema computacional embarcat. És per això que també reben el nom de “Unmanned Aerial Vehicle” (UAV) o “vehículo aéreo no tripulado”. Un tipus de UAV menor a 30 cm en qualsevol dimensió és un “Micro-Aerial Vehicle (MAV)” o “micro-drone”. L’objectiu del present projecte és l’estudi de les interaccions entre el rotor i el seu entorn proper. Tots dos, la influència de l’entorn (terra, parets, canals, etc.) en les propietats aerodinàmiques fonamentals del rotor i els efectes en el mitjà fluït entre el rotor i el seu entorn més proper seran estudiats. Es portaran a terme assaigs experimentals i simulacions CFD. Els dos tipus d’estudis seran comparats amb prediccions teòriques, la qual cosa permetrà una millor comprensió de les interaccions entre el rotor i el seu entorn. Aquest és un pas important per saber com millorar aquests tipus de sistemes de cara a: alterar el mínim possible el seu entorn, prevenir fenòmens adversos ( per exemple “brownout”), tenir un menor consum i ajudar a predir el comportament del micro-drone durant les maniobres necessàries per esquivar un obstacle.
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica
Àrees temàtiques de la UPC::Aeronàutica i espai
Drone aircraft
Monitoring
Avions no tripulats
Monitoratge
Rotors
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem