Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/24267

Eliminating redundant fragment shader executions on a mobile GPU via hardware memoization
Arnau Montañés, José María; Parcerisa Bundó, Joan Manuel; Xekalakis, Polychronis
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Universitat Politècnica de Catalunya. ARCO - Microarquitectura i Compiladors
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Infografia
Graphics processing units
Rendering (Computer graphics)
Animation
Redundancy
Animació per ordinador
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Arnau Montañés, José María; Parcerisa Bundó, Joan Manuel; Xekalakis, Polychronis
Arnau Montañés, José María; Parcerisa Bundó, Joan Manuel; Xekalakis, Polychronis
Álvarez Martínez, Carlos; Jiménez González, Daniel; López Álvarez, David; Alonso López, Javier; Tous Liesa, Rubén; Parcerisa Bundó, Joan Manuel; Barlet Ros, Pere; Fernández Barta, Montserrat; Tubella Murgadas, Jordi; Pérez, Christian