Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/24237

Scheduling commercial advertisements for television
García Villoria, Alberto; Salhi, Said
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. EOLI - Enginyeria d'Organització i Logística Industrial
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
Programming (Mathematics)
Heuristic algorithms
Television commercials.
advertising
scheduling
optimisation
mathematical programming
heuristics
Heurística
Programació (Matemàtica)
Publicitat per televisió
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Artículo
Taylor & Francis
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Färber, Gerrit Hartmut; Salhi, Said; Coves Moreno, Anna Maria
García Villoria, Alberto; Pastor Moreno, Rafael
Calleja Sanz, Gema; Corominas Subias, Albert; García Villoria, Alberto; Pastor Moreno, Rafael
García Villoria, Alberto; Corominas Subias, Albert; Delorme, Xavier; Alexandre, Dolgui; Wieslaw, Kubiak; Pastor Moreno, Rafael