To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/24237

Scheduling commercial advertisements for television
García Villoria, Alberto; Salhi, Said
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. EOLI - Enginyeria d'Organització i Logística
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
Programming (Mathematics)
Heuristic algorithms
Television commercials.
advertising
scheduling
optimisation
mathematical programming
heuristics
Heurística
Programació (Matemàtica)
Publicitat per televisió
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
Taylor & Francis
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Färber, Gerrit Hartmut; Salhi, Said; Coves Moreno, Anna Maria
Corominas Subias, Albert; García Villoria, Alberto; Pastor Moreno, Rafael
García Villoria, Alberto; Pastor Moreno, Rafael
Calleja Sanz, Gema; Corominas Subias, Albert; García Villoria, Alberto; Pastor Moreno, Rafael
 

Coordination

 

Supporters