Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/240251

La Ciudad como producto: aproximación a las estrategias de marketing del sector empresarial aplicadas en la gestión de la ciudad. La marca ciudad. el modelo de construcción de la marca ciudad en Sant Cugat
Lablanca Garcia, Mònica
Costa, Pere Oriol (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2014
68 - Indústries, oficis i comerç d'articles acabats. Tecnologia cibernètica i automàtica
Ciutats. Màrqueting. Casos, Estudis de
Administració municipal. Sant Cugat del Vallès (Catalunya)
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
84 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFM Idees index_v4.pdf 640.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem