Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/240168

Videojuegos y educación: procesos de aprendizaje, de creación y desarrollo de identidades virtuales : el caso de World of Warcraft
Quesada Bernaus, Alodia
Tejedor, Santiago (dir); Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2014
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports
World of Warcraft
Videojocs - Ensenyament
Identitats digitals
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
315 p.
info:eu-repo/semantics/masterThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFM_Alodia_Quesada_Bernaus.pdf 17.51 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters