To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/24141

Using integral e-portfolio to learn linear algebra
García Planas, María Isabel; Taberna Torres, Judit
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada I; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I; Universitat Politècnica de Catalunya. EGSA - Equacions Diferencials, Geometria, Sistemes Dinàmics i de Control, i Aplicacions; Universitat Politècnica de Catalunya. AR&M - Arquitectura: Representació i Modelatge
The use of e-portfolio is becoming common in the learning and assessment of students. This is due to the need of teachers to enhance student autonomy making them to reflect on the process of learning. Lately, we have worked with different software, facilitating its generation and use. In this paper, the recent experience in the use of e-portfolio for undergraduate students of the Universitat Polit`ecnica de Catalunya are set.
Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística
Algebras, Linear
Internet in education
E-portfolio
integral e-portfolio
linear algebra.
Àlgebra lineal -- Ensenyament
Ensenyament assistit per ordinador
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Domínguez García, Santiago; García Planas, María Isabel; Palau, Ramon; Taberna Torres, Judit
García Planas, María Isabel; Taberna Torres, Judit; Domínguez García, Santiago; Palau, Ramon
García Planas, María Isabel; Taberna Torres, Judit; Domínguez García, Santiago; Palau, Ramon
García Planas, María Isabel; Taberna Torres, Judit; Domínguez García, Santiago
García Planas, María Isabel; Taberna Torres, Judit
 

Coordination

 

Supporters