Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/24002

Technology-Enhanced Learning (TEL) tools to improve computational thinking skills
Gil, Marisa; Cusso Calabuig, Roser
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Universitat Politècnica de Catalunya. CAP - Grup de Computació d´Altes Prestacions
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa
Education -- Effect of technological innovations on
Group work in education
TEL
Computational thinking
Learning tools
Collaborative learning
Technical degrees
Educació -- Efecte de les innovacions tecnològiques
Ensenyament -- Treball en equip
info:eu-repo/semantics/submittedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Gil, Marisa; Fernández Mostaza, Maria-José; Cusso Calabuig, Roser; Crusafon, Carlota
Carmona, Gerard; Alomar, Xavier; Mendiguchia, Jurdan; Serrano, David; Padullés, Josep Maria; Nescolarde Selva, Lexa Digna; Rodas Font, Gil; Cusso Calabuig, Roser; Guerrero, M.; Idoate, F.; Balius, Ramon; Cadefau, Joan